nedeľa 17. júla 2016

Pupa Milano I´m Matt Lip Fluid

Drahé slečny, ženy ...

... je mi cťou predstaviť Vám úplne prvý príspevok na blogu, ktorý bude venovaný matným rúžom od talianskej značky Pupa Milano. Ak sa neviete rozhodnúť, či rozšíriť svoju zbierku o nejaký kus práve od tejto značky, tak ste na správnej adrese. 


Pupa ponúka širokú škálu odtieňov rúžu I´m Matt Lip Fluid a to od neutrálnejších až po výrazné. Ja som hrdou majiteľkou troch najsvetlejších odtieňov: 011 Natural Nude, 012 Rose Nude, 013 Sable Brown, keďže práve nude odtiene produktov na pery preferujem. Ale pravdu povediac tento rúž sa stal mojou srdcovou záležitosťou ♥ , takže plánujem dokúpiť aj nejaký výraznejší odtieň z tejto kolekcie. Celú škálu odtieňov nájdete TU. 

Aký je? Pri prvom pohľade rúž zaujme krásnym elegantným a luxusným obalom striebornej farby. Aplikátor je klasický, s akým sa stretávame pri leskoch na pery a pracuje sa s ním veľmi dobre. Pigmentácia rúžu je skvelá, stačí naniesť v jednej vrstve. Produkt má krémovú konzistenciu, krátko po aplikácii zasychá a pery zostanú krásne matné, na perách ho vôbec necítite. Výdrž rúžu je excelentná, drží od rána až do odlíčenia s tým, že po obede treba farbu z vnútornej strany pier mierne doplniť, nakoľko pri jedení sa farba na tomto mieste mierne zmaže, ale tieto straty sú minimálne. V porovnaní s inými matnými rúžmi, ktoré používam, tento od Pupy moje pery nevysušuje, nezalieza do vrások a nedrolí sa - čo mi pravdaže nesmierne vyhovuje.

Produkt I´m Matt Lip Fluid má 4 ml. Zakúpiť sa dá v predajniach Pupa Milano.


Produkt hodnotím na 10 bodov z 10, lebo som sa nestretla pri používaní so žiadnym záporom. Určite odporúčam.

♥ N 


Máte s ním skúsenosti? Ako hodnotíte Vy? Teším sa na nejaké typy od Vás.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára