štvrtok 21. júla 2016

Moje kozmetické novinky jún/júl 2016

Ahojte :)

Som veľmi rada, že ste zavítali na môj blog. V dnešnom príspevku sa budem venovať kozmetickým produktom, ktoré som si kúpila v poslednom období v DM-ke a v krátkosti zhrniem o nich nejaké fakty, prvé dojmy a podobne. Ide mi predovšetkým o to aby ste vedeli, či sa do daného produktu oplatí investovať alebo nie. Pravdaže postupne na blogu zverejním aj podrobnejšie recenzie, na niektoré z týchto produktov.



Prvým produktom je pleťová maska Balea mlieko a med. Je to regenerujúca maska, ktorá má podporiť regeneráciu vystresovanej pokožky. Obsahuje makadamiový olej a má pôsobiť intenzívne ošetrujúco a dodať pokožke jemnú hydratáciu a sľubuje pokožku dokonale jemnú. Obsahuje aj mandľové mlieko (podporuje zvýšenie elasticity pokožky), akáciový med (rozmaznáva pokožku a viaže vodu), vitamín E (chráni pleť pred škodlivými vplyvmi životného prostredia). Jedná sa o dvojbalenie 2x8 ml (16 ml). Odporúčané použitie je 1-2 krát týždenne. Prvé dojmy z tejto pleťovej masky: krásne vonia po mede, veľmi jednoducho sa aplikuje, má jemnú krémovú konzistenciu. Myslím, že pôsobila hydratačne, ukľudňujúco, po aplikácii som mala pleť úplne jemnučkú a hebkú. Cena je veľmi priaznivá - stála do 1 € (tuším 0,99 €). Odporúčam na vyskúšanie.


Druhým produktom je Stronger Nail - nail nurse od Rimmel London. Jedná sa o podlak, ktorý má necht posilniť a chrániť ho pred praskaním, štiepením, lúpaním a lámaním. Obsahuje kalcium a keratín. Tento produkt som si vybrala cielene, nakoľko moje nechty v poslednom čase sú hrozne lámavé, štiepia sa a nedokážu narásť. Na stránke Rimmelu som sa dočítala, že sa jedná o ošetrujúci lak pre uzdravenie nechtov, takže nakoľko mám dobré skúsenosti s lakmi od tejto značky, tak som hneď namierila do DM pre tento base coat - a neľutujem: nechty sú vďaka nemu pevnejšie a neštiepia sa, dokonca podrástli (čo ma veľmi teší - KONEČNE !! :P ). Balenie má 12 ml. Cena sa pohybovala okolo 3 € (ale neviem presne). Ak máte lámavé nechty tak odporúčam. 






Tretím produktom je čistič štetcov Ebelin, ktorý môžete kúpiť v Dm-ke. Produkt ma 100 ml a cena je do 4 €. Je to produkt v priehľadnom balení s pumpičkou, vôňa je príjemná. Štetce čistí dokonalo. O tomto produkte sa chystám v najbližšej dobe napísať samostatný článok, kde si aj ukážeme ako na to. 






Ďalším produktom je opaľovacie mlieko Daylong, ja používam toto s SPF 15. Značku Daylong určite nemusím predstavovať. Kúpite ho v každej lekárni. U mňa sú tieto opaľovacie prípravky jednotka. Súe vodeodolné (mnohé opaľovacie krémy/ mlieka o sebe tvrdia, že sú vodeodolnými, ale nie som si istá či je tomu tak; pri tomto produkte myslím, že vodeodolný je a to voči sladkej aj slanej vode, ale musíte dodržať postup pri nanášaní). Nemastí, hydratuje a ošetruje kožu vďaka Aloe vera a vitamínu E. Je bez parfumácie, PEG emulgátorov a prídavných konzervačných látok. Veľmi dobre sa rozotiera, na koži je veľmi príjemné a po aplikácii si môžete bez obáv vychutnávať slniečko. Myslím, že zainvestovať do takto kvalitného opaľovacieho mlieka sa vyplatí. Môžete si vybrať: SPF 15, 25, 30, 50. Cenu si nepamätám (okolo 10 € alebo pár eur viac). Je to TOP - odporúčam. 





Nakoľko som chcela vyskúšať niečo od Sally Hansen (už som spomínala, že moje nechty boli v poslednom období lámavé, štiepili sa) tak môj zrak namieril pri prezeraní stojanu v Dm-ke na tento olejček Sally Hansen nail & cuticle oil a hneď som ho mala v košíku. Je to olejček s vitamínom E na nechty a nechtovú kožtičku. Nechty a nechtovú koštičku by mal pomáhať posilovať a vyživovať. Balenie má 13,3 ml a cena je 5,99 €. Pravdu povediac zatiaľ neviem zhodnotiť či funguje alebo nie - na obale sa píše aplikovať každý večer (mám ho pár týždňov a zatiaľ som si ho dávala asi 2x takže zatiaľ objektívne zhodnotiť jeho účinky neviem). Ale plánujem ho otestovať a potom určite napíšem podrobnejšiu recenziu na tento produkt.



K poslednému produktu, ktorý Vám tu chcem dnes ukázať asi len toľko, že som si ho kúpila preto, lebo som neverila, že niečo také môže fungovať. Jedná sa o Sally Hansen odstraňovač nechtovej kožtičky. A na moje počudovanie ono to fakt funguje. Ešte nikdy som nemala lôžko nechtu tak pekne upravené ako teraz, vždy som si kožtičku len zatláčala a teraz všetká tá suchá koža čo tam nemala čo robiť je preč. Produkt má priehľadný obal, gélovú konzistenciu a nanáša sa úplne jednoducho priamo z fľaštičky, ktorá má zúžené hrdlo, ktorým viete produkt aplikovať priamo na kožtičku okolo nechtov. Obsahuje výťažky z Aloe vera a harmančeka. Balenie má 29,5 ml, cena 4,99 €. Z tohto produktu som úplne unesená a určite bude recenzia. Je SUPER - určite odporúčam. 


To je na dnes všetko, prajem krásne dni, užívajte leto. Pááá 


♥N


Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov? Aké máte skúsenosti?
Prípadne máte nejaké typy Vy pre mňa?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára